Sivut

sunnuntai 12. heinäkuuta 2015

helsingissä miituskaa

 tää on oikeesti jotain 3 kuukautta vanha kuva 




Heipsun!

Olen tosiaan nyt täällä mökillä viimeistä päivää ja huomenna suuntaankin
jo Helsinkiä päin.
Tosiaan anteeksi kun en ole taaskaan postaillut mutta onhan mulla syitäkin!

1. Hyttyset
2. Huono sää
3. Sims 4 olensimsaddiktoitunun

Mutta tosiaan oli mulla asiaakin! 
Olen pitämässä Pinkiepullipin kanssa miittiä Helsingissä!!!

eli:

Miitti järjestetään Helsingissä Sanomatalolla 17.7 klo 14.00-16.00.
Miittailemme noin puolitoista tuntia sanomatalolla josta jatkamme matkaamme kilalaan
kävellen tai raitiovaunulla.
Miittiin saa tulla nuken kanssa tai ilman. Kunhan innostutta löytyy.
Miiti on kaikenikäisille ja miittiin kannattaanottaa hieman rahaa mukaan Kilalaa varten. Ja siis vain Groove nuket ovat sallittuja miittiin. Miittiin saa tuoda myös myytävää. Ja miitti on Sanomatalon portailla. Ilmoitelkaa minulle tai pinkiepullipille Instagrammissa jos pääsette. 

Pinkien insta:
Pinkiepullip
Mun insta: 
Cutestpullip
en jaksa linkata...

Mutta olihan mulla jotain bloggerbby kakkaamia random kuviakin.
pitääopetellakäyttämäänflickriä


































Kiitän ja kumarran
-Iitu ja nugetit<3


3 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Hei voisko tulla Miittiin? Ja raahaan yhden tai kaksi kaveriani mukaan, jos saan. Ja äiti muuten sanoi, ettei Sanomatalolla ole portaita... Vai onko?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahtavaa jos pääset ja kiva jos tuot kavereitakin😊 Ja kyllä sanomatalolla ln portaat (luulisin niin XD)

      Poista